Jsme tým lidí, kterým se tyto nádherné a na trhu zcela jedinečné hamaky zalíbily natolik, že jsme se rozhodli je přinést i na český trh. Jedinečným způsobem totiž spojují jihoamerickou uvolněnost a německou spolehlivost. Oceňujeme jejich dokonalé zpracování, dlouhou životnost i styl. Ba co víc, souzníme s filozofií, která za výrobou těchto produktů stojí.

Naše nadšení pro houpací sítě a sedačky La Siesta nás dovedlo až výhradnímu zastoupení této značky v České republice. Věříme, že si La Siestu oblíbíte stejně jako my.

PROČ LA SIESTA?

Jihoamerické kulturní dědictví

La Siesta svými aktivitami vytváří podmínky pro trvale udržitelný rozvoj drobných jihoamerických výrobců hamak a pomáhá jim tak uchovávat toto jedinečné kulturní dědictví a rozšiřovat ho za hranice Latinské Ameriky.

Ekologie a férový obchod

La Siesta sází na férový obchod, ekologickou výrobu a sociální odpovědnost. Vychází z mezinárodně uznávaných ekologických a sociálních standardů jako je GOTS. Při výrobě používá pouze ekologicky nezávadné suroviny a dřevo z odpovědného lesního hospodářství. Mimo to také podporuje iniciativy společnosti SOCiLA, která vytváří podmínky pro pěstování a používání organické bavlny v Latinské Americe.

Široký sortiment

La Siesta spolu se svými partnery z Kolumbie, Brazílie, Mexika a také Indie neúnavně pracuje na zdokonalování výroby houpacích sítí, sedaček a závěsných systémů. Každý rok La Siesta představuje nové designy odpovídající současným trendům, moderně i klasicky zařízeným interiérům a zahradám. V její nabídce vedle tradičních hamak z Jižní Ameriky najdete také houpací sítě pro děti a cestovatele.

Rodinná firma

Tuto rodinnou firmu založili před dvaceti pěti lety (1991) manželé Dorothee a Alexander Grisarovi v Německu. Dnes početný pracovní tým La Siesty řídí jejich tři synové Maximilian, Leonid a Cornelius Grisarovi.

Alexander Grisar, který v Jižní Americe nejen vyrůstal, ale i pracoval, dokázal při budování La Siesty spojit jihoamerickou uvolněnost s německou spolehlivostí. Tento duch dodnes prostupuje celou firmou a určuje kulturu jejího podnikání.